Årsmøte 22.02.2023

Velkommen til medlemsmøte og Årsmøte onsdag 22. februar kl. 18.30, Sted: Kråkerøy IL storstue. Nå er endelig tiden inne for å invitere til årets første møte i Historielaget vårt. Denne gangen også med Årsmøte og utnevnelse av æresmedlem.

Kveldens gjest er Finn G. Engebretsen som vil fortelle «Historien om Smertu fergested» – fergestedet som hans farfar drev. Fergetrafikken gikk da rett over til Bibliotekbrygga. Men etter at brua ble innviet i 1957, ble det slutt med denne trafikken. I dag er dette fergestedet igjen høyaktuelt og er flittig benyttet av dagens byferger.

Som ellers blir det kaffe, julekake og utlodning. Og selvfølgelig tid for en hyggelig prat. Vi har også flere nye og gamle årbøker til salgs samt noen andre hefter. Vi er takknemlige for medbrakte gevinster.

Vårt neste møter blir onsdag 22. mars, deretter følger medlemsmøte onsdag 19. april. Ellers minner vi om at vi er registrert som grasrotmottaker med org.nr 815 288 602.

for styret Inger-Torill Solberg

Dette innlegget ble publisert i Medlemsmøter. Bokmerk permalenken.