Medlemsmøte 28.02.2024

Kjære medlemmer og interesserte. Et nytt år har allerede blitt til februar, og vi i styret er klare for en ny sesong. Onsdag 28. februar kl. 18.30 inviterer vi til møte på klubbhuset til Kråkerøy Idrettslag. Denne kvelden får vi besøk av den eminente fortelleren Øivind Arntsen.

Fra Dronning Mauds album vil han fortelle historien om hvordan prins Carl og prinsesse Maud traff hverandre og siden ble Norges kongepar. Dronning Maud var en flittig og god hobbyfotograf. Mange av disse bildene har blitt vist på NRK1 under vignetten. «Fra de kongelige samlinger» Det er kveldens kåsør som hadde ansvaret for denne serien.

I pausen blir det kaffe og julekake, loddsalg, samt anledning til hyggelig prat. Gevinster tar vi gjerne i mot med takk! Årsmøte vil bli holdt 20. mars på samme sted. Eget skriv blir sendt ut.

Aprilmøtet holdes 17. april, mens møtet på Drengestua er planlagt til slutten av mai. Også i år vil vi ha bli-kjent-tur på øya.

Velkommen!
Beste hilsen for Styret