Medlemsmøte 26.10.2022

Kjære medlemmer og interesserte

Tiden går fort – og nå er det igjen tid for å ønske dere velkommen til medlemsmøte onsdag 26. oktober kl.18.30 på KIL’s klubbhus ved Ungdomsskolen.

Denne kvelden får vi besøk av Øivind Arntsen, en spesielt kunnskapsrik mann som i flere år drev radioprogrammet «Museum» sammen med Jahn Henrik Ihlebæk. Arntsen har vært med på å restaurere «Tomta» der Roald Amundsen bodde i sine første måneder. I den forbindelse har han flere ganger holdt foredrag om polfareren Amundsen som ble født 16. juli i 1872 – altså for 150 år siden. Denne kvelden skal vi høre mer om hans bakgrunn og egenskaper. Som ellers blir det kaffe, julekake og utlodning. Og selvfølgelig tid for en hyggelig prat.

Neste post på årets program er vårt Julemøte fredag 25. november kl. 18.00 på Værste. Pris kr 450 som inkluderer full julemiddagbuffet, dessert og kaffe. I tillegg velkomstdrikk og én drikke til maten. Annen drikke må den enkelte kjøpe i baren. Denne kvelden vil vi kunne lytte til flott visesang av Fredrik Jørgensen, før vår Årbok «Blomsterøya» 2022 blir presentert og utdelt.

Bindende påmelding til: Grete Nygren Rognes, epost: gnygrog@gmail.com eller Mobil: 994 48 885. Innen 19. november. Betaling til kontonummer: 1040.28.11213

For styret
Inger-Torill Solberg
Leder

Dette innlegget ble publisert i Medlemsmøter. Bokmerk permalenken.