Medlemsmøte 02.03.2022

Invitasjon til medlemsmøte og årsmøte:

Nå ser det endelig ut til at vi kan møtes litt oftere. Derfor kan vi invitere til medlemsmøte med årsmøte, onsdag 2. mars kl.18.30 på klubbhuset til KIL. Denne kvelden kommer barnelege Jan Henrik Lund for å fortelle om St. Joseph-søstrene både fra Fredrikstad og fra Halden.

De katolske søstrene som har tatt imot de fleste Fredrikstadinnbyggere av vår generasjon, var også en del av bybildet i vår oppvekst. Hva som brakte dem hit og mange andre ting, vil Lund fortelle om. Han er fra Halden og har bodd snart 40 år på Kråkerøy. Personlig har han intervjuet mange av søstrene/ jordmødrene. Søster Marcia var kjent for å ønske den nybakte moren velkommen igjen neste år ved avreise.

Før årsmøtet blir det kaffe, julekake og loddsalg. Styrets plan er bl.a. å endre litt på vedtektene og vil sende gamle vedtekter og endringsforslag før selve årsmøte sammen med andre årsmøtepapirer. Forslag til saker som skal behandles på årsmøtet må undertegnede ha mottatt innen 14.2. Vi tar også gjerne imot forslag både til foredragsholdere og nye skribenter og bidragsytere til vår årbok «Blomsterøya».

Velkommen!
Vennlig hilsen for Styret